ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA KEPADA SEMUA RAKAN-RAKAN...ADALAH DIALU-ALUKAN KEPADA SEMUA UNTUK JOIN THIS BLOG...BIAR KITA MENGIMARAHKAN BLOG INI LAGI...KALAU TIDAK KITA...SIAPA LAGI...ALUMNI TEJA KAN TETAP HIDUP SELAMANYA!!!ANDA BOLEY TINGGALKAN SEBARANG KOMEN ATAU PESANAN DI RUANGAN CHAT BOX TERSEBUT...WASSALAM...

Monday, June 1, 2009

Selamat Datang Ke MyTeja


Assalamualaikum w.b.t.,

Bismillahirahmanirrahim. Selawat dan salam buat junjungan, Muhammad Kekasih Allah. Salam manis buat semua pengunjung blog MyTeja ni. Moga Allah merahmati setiap ape yang kita semua lakukan.

Kita ingin segalanya indah, semurni bersih pantai memutih, indahnya bagai tersusun madah, Berseri ukhwah memupuk kasih. Kita rindukan kasih sayang, untuk hiasi taman hati, Dalam melalui jalan yang suci, Ingin menuju ke arah Tuhan, Perlu tetap tujuan kita, Baru kehidupan aman berpanjangan. Demi perjuangan perlu bersatu hati, Tetapkan iman di dalam diri, Perintah Allah wajib dipatuhi, Sunnah Rasul perlu dicontohi, Biar keihklasan kita berbicara, Barulah terhindar sengketa sesama.

Bermulanya disini…

Untuk pengetahuan pengunjung semua, blog ni baru dilancarkan pada 20/08/2008 atas dasar kepentingan bersama ex student Teknik Jengka. Sepertimana yang kita semua tau, sebelum ni ex student Teknik Jengka hanya dapat mengetahui perkembangan terbaru atau aktiviti-aktiviti di teknik jengka, hanya melalui cikgu-cikgu dan kawan-kawan je. So dengan adenye MyTeja ni dapat la semua ex student mahupun pelajar-pelajar teknik jengka berkumpul di blog MyTeja ni untuk berkongsi cerita dan pengalaman masing-masing ketika berada di Teknik Jengka atau luar dari Teknik Jengka.

Kenapa MyTeja?

MyTeja diberi nama sempena nama rasmi bagi kelab alumni Teknik Jengka iaitu "TEJA", ataupun Terampil,Efisyen,Jatidiri dan Akauntabiliti, hasil gabungan huruf terawal setiap elemen ini, maka terhasil satu nama iaitu "TEJA". Dengan tertubuhnya "TEJA" segala aktiviti-aktiviti bagi ex student Teknik Jengka akan dirancang dan disusun oleh Majlis Tertinggi kelab. Segala aktiviti-aktiviti yang akan dijalankan terdiri daripada cadangan dari pihak sekolah mahupun bekas pelajar. Dengan ini di blog MyTeja ini, ex student Teknik Jengka boleh menyuarakan pendapat dan cadangan untuk aktiviti-aktiviti "TEJA".


Teja: jom ajak semua ex student Teknik Jengka berkampung kat Blog ni. 20082008

3 Comentários:

mangkuk.com said...

sy ex student teknik jengka...hehehe kls mekanikal 2005-2006.

Teja said...

sy pun ex student teknik jengka...hehehe

Anonymous said...

sy pn.....huhu

Post a Comment

Followers

About Me

My photo
Terampil.Efisyen.Jatidiri.Akauntabiliti

Kata-Kata Hikmah

PingBox

Alumni Teja World!! | 2009 © 2008 Template by Dicas Blogger.

TOPO